czwartek, 29 grudnia 2011

{ 9 } Dobrev .




No to dajemy czadu :








Tło :














Blend :


















Av :


















Pozdrówka .. Angela..





Przypominam : kradniesz ? piszesz..



Z kim chcecie ? o_O

2 komentarze:

  1. Fajne ;D Tylko chyba coś źle wgrałaś i mi minatury wyskakują ;D http://1.bp.blogspot.com/-dgHloFU9384/TvwXJg3segI/AAAAAAAAAVQ/6S0Rb8FSUkA/s320/t%25C5%2582o6.png z blendem tak samo jest ;C

    OdpowiedzUsuń
  2. Kradziej.
    Mi Wszystko Dobrze Się Ściągło ; )

    OdpowiedzUsuń